پرورش بلدرچین

آموزش پرورش اصولی بلدرچین تخم گذار و گوشتی

پرورش بلدرچین

آموزش پرورش اصولی بلدرچین تخم گذار و گوشتی

  • ۰
  • ۰

 

 

حتماً با دو دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۵ و  ایزی باتور ۶ آشنایی دارید، و می دانید که با استفاده از آنها می توان تخم نطفه دار پرنده های مختلف زینتی و اهلی را جوجه کشی کرد اما باید بدانید که این دو دستگاه دارای تفاوت هایی نیز هستند که توجه و به آنها شما را در خرید راهنمایی خواهد کرد.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۵ با توجه به اینکه قیمت ارزان تری نسبت به سایر دستگاه ها دارد، فاقد روزشمار و سنسور محیطی و پمپ آب و پد سلولزی می باشد بنابراین برای جوجه کشی از تخم نطفه دار  پرنده های معمولی مانند مرغ و بلدرچین و اردک مناسب است، همچنین کسانی که به تازگی کار جوجه‌کشی را شروع کرده‌اند و با فوت و فن های جوجه کشی از تخم نطفه دار پرنده ها آشنایی ندارند، می توانند از ایزی باتور ۵ استفاده کنند.

 

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 :: چیکن هچ

 

اما در مقابل ایزی باتور ۶ دارای امکانات بیشتری می باشد این دستگاه جوجه کشی خانگی حرفه ای دارای سنسور محیطی، نمایشگرهای دما رطوبت و روزشمار و سیستم تامین دما و رطوبت بسیار دقیق می باشد جهان را برای جوجه کشی از تخم نطفه دار تمامی پرنده های اهلی و زینتی مناسب کرده است. طوری که قابل رقابت با دستگاههای جوجه کشی حرفه ای خارجی مانند آرکام می‌باشد و کسانی که از پرنده های زینتی مانند کاسکو و مرغ عشق عروس هلندی و غیره نگهداری می کنند می‌توانند از این دستگاه در جهت جوجه کشی با راندمان بالا استفاده کنند.

 

ایزی باتور ۶ - گالری عکس گروه صنعتی اسکندری

اما نکته مهم این که این دستگاه دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله هستند و توسط کارخانه بسیار معتبری به نام گروه صنعتی اسکندری تولید شده است و حضور نماینده های معتبر کارخانه در اکثر استان های کشور دسترسی به خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش را برای شما خریدار گرامی بسیار راحت خواهد کرد و در هر لحظه با وجود هر مشکل و هر سوالی می توانید با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه کار و راه اندازی دستگاه بهره مند شوید.

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • حسن بیگی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی